Upravljanje terjatev in optimiranje bilance

6.12.2016, Ljubljana

Želite prihraniti denar, izboljšati likvidnost, hitrejše obračanje sredstev in pravočasno plačevanje dobaviteljem? Na konferenci bomo govorili o upravljanju terjatev in kako se izogniti situaciji, ko zaradi finančne nediscipline poslovnih partnerjev trpi Vaše podjetje! Pridružite se nam 17.11.2016 v prijetnem ambientu hotela Radisson Blu Plaza v Ljubljani.

Opis

Želite prihraniti denar, izboljšati likvidnost, hitrejše obračanje sredstev in pravočasno plačevanje dobaviteljem? Na konferenci bomo govorili o upravljanju terjatev, kako se izogniti situaciji, ko zaradi finančne nediscipline poslovnih partnerjev trpi Vaše podjetje! Pridružite se nam 17.11.2016 v Ljubljani.

Vpliv upravljanja terjatev in obveznosti na računovodske izkaze in njihov davčni vidik     
(dr. Lidija Robnik)
V času podjetniških in finančnih težav poslovanja podjetij se vsi odgovorni srečujemo, kako posle, ki smo jih korektno izvedli, jih dobimo tudi plačane. Vedno smo v dvomu, kaj to za naše poslovanje pomeni z računovodskega in finančnega vidika. Bomo morali plačati davek ali ne, čeprav plačila s strani kupca ni? Kaj to pomeni za naše poslovanje, če so naši kupci zašli v enega izmed insolvenčnih postopkov? poznamo računovodske in davčne vidike ter vodenje evidenc v svojih poslovnih knjigah?

  • Kdaj lahko rečemo, da smo oblikovali terjatve in obveznosti?
  • Interni predpisi glede oslabitve in odpisov terjatev glede na SRS 2016 in PRS 2016.
  • Upravljanje sredstev in obveznosti iz računovodskega in davčnega vidika.
  • Upravljanje terjatev v insolvenčnih postopkih ter vpliv na zaključni račun 2016.
  • Pomen DDV v insolvenčnih postopkih v letu 2016.
  • Davčni vidik oslabitev in odpisov terjatev in obveznosti.
  • Operativen vidik knjiženj oslabitev in oslabitev terjatev in obveznosti.
  • Vzorci sklepov glede oslabitve in odpisov terjatev ter vsebine vlog za tožbe neplačanih terjatev.
  • Vpliv neplačanih terjatev na izdelavo zaključnega računa 2016 v skladu s SRS 2016 in napovedi za leto 2017.
  • Odgovori na vprašanja udeleženk / udeležencev ter strokovna diskusija.

Odpis terjatev. Kdaj, kako in zakaj?
(ga. Nina Globočnik)
Seznanili se bomo z vsemi ravnanji, potrebnimi za pravilen odpis terjatev. Tako bomo s pravnega vidika obdelali vsa vprašanja, ki jih v zvezi z odpisom terjatev ureja Zakon o davku od dohodkov pravnih oseb, tako z vidika teorija kot tudi z vidika sodne prakse. Seznanili pa se bodo tudi s posledicami odpisa terjatev.

  • Kdaj terjatev odpišemo na pravno relevantni način?
  • Kako oceniti stroške izterjave terjatve?
  • Katera ravnanja mora skrben gospodar opraviti, da doseže poplačilo svoje terjatve?
  • Meje izvršbe z vidika odpisa terjatev?
  • Meje stečaja in prisilne poravnave z vidika odpisa terjatev?
  • Kdaj so postopki prisilne izterjave upravičeni?

Kako se zavarovati, da do dolgov sploh ne pride?
(g. Tomaž Kreutz)

  • Iskanje manj tveganih poslovnih partnerjev
  • Pred sklenitvijo pogodbe – na kaj moramo biti pozorni
  • Poznavanje kupca in razumevanje vzrokov neplačil
  • Praktični vidiki za vsakdanje delo

Komunikacija v konfliktnih situacijah
(ga. Andreja Kanižar)
Komunikacija v konfliktnih situacijah zahteva veliko večjo osredotočenost na vsebino in sogovornika kot v sproščenih pogovorih. Posebne tehnike in pristopi nam olajšajo pogovor, kompleksnejši pristopi pa omogočijo, da smo kos še tako zahtevnim sogovornikom.

Učinkovit proces upravljanja terjatev -  denar izterjati strokovno, varno, hitro in učinkovito!
(Igor Stražišnik)
Za učinkovito izterjavo je odločilnega pomena, da z njo pričnemo zelo zgodaj. Gre za zelo zgodnjo vzpostavitev kontakta z dolžnikom, ko se s telefonsko izterjavo vključimo v proces spodbujanja dolžnika k plačilu takoj po valuti zapadlosti oziroma med internim pisnim opominjanjem. 

  • proces učinkovite izvensodne izterjave
  • informacijska podpora v procesu celovite izterjave terjatev (s fokusom na sodni izterjavi – brezpapirno izvajanje kot velika prednost)
  • konkretni primeri, ki bi bili lahko v prihodnje v pomoč nadaljnjim odločitvam

Vabimo vas, da nam na naš e-mail naslov posredujete vprašanja iz obravnavanih tematik, na katera bi želeli, da vam odgovorijo predavatelji.

Kotizacija konference: 150,00 € + DDV

UGODNOSTI za prijave do 14. oktobra:

- 114,75 € + DDV; za aktivne naročnike portalov založbe VD priznavamo 15% naročniški popust in še dodatni 10% popust,

- 135,00 € + DDV; za ostale udeležence ponujamo 10% popust,

- 99,00 € + DDV; za dodatno osebo iz podjetja.


08.30 - 09.00 Registracija udeležencev in dobrodošlica ob jutranji kavi
09.00 - 09.10 Pozdrav organizatorja
09.10 - 10.20 Vpliv upravljanja terjatev in obveznosti na računovodske izkaze in njihov davčni vidik     (dr. Lidija Robnik)
10.20 - 10.30 Kratek odmor
10.30 - 11.45 Odpis terjatev. Kdaj, kako in zakaj? (ga. Nina Globočnik)
11.45 - 12.30 Odmor s pogostitvijo
12.30 - 13.15 Kako se zavarovati, da do dolgov sploh ne pride?
13.15 - 13.45 Komunikacija v konfliktnih situacijah
13.45 - 14.30 Učinkovit proces upravljanja terjatev -  denar izterjati strokovno, varno, hitro in učinkovito!

Konferenca bo potekala v hotelu Austria Trend Hotel Ljubljana, ki se nahaja na Dunajski cesti v Ljubljani.



Austria Trend Hotel Ljubljana
Dunajska cesta 154
1000 Ljubljana

Navodila za pot do lokacije

Vnesite vaše mesto odhoda (brez šumnikov):


Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih