4. jesensko srečanje računovodij v javnem sektorju

24.10.2017, Maribor

13.10.2017, Ljubljana

Konferenca bo potekala v sodelovanju s priznanimi strokovnjaki, vsebina pa pripravljena »z roko v roki« s tekočimi informacijami z davčnega, računovodskega in pravnega področja. Ker se zavedamo, da ste računovodje marsikdaj odgovorni tudi za vsa ostala področja poleg računovodskega, je program srečanja v celoti prilagojen širokim potrebam dela, ki ga opravljate računovodje v javnem sektorju.

Kraj dogajanja
Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana****, dvorana Lencia I
Bratislavska cesta 8
1000 Ljubljana

Kraj dogajanja
Hotel Draš****
Pohorska 57
2000 Maribor

Termin konference
13. 10. 2017, Ljubljana in 24. 10. 2017, Maribor*

Kraj konference
Ljubljana in Maribor

Kotizacija
170 EUR + DDV.

Ne spreglejte: ugodno za PRIJAVE DO do 30.9.2017
KOTIZACIJA: 136,00 EUR + DDV;
za dodatno osebo iz organizacije: 95,00 EUR + DDV.

Kotizacija vsebuje
  • strokovno gradivo
  • okusno kosilo
  • dva odmora s pogostitvijo (kava, rogljiček)

  • Zadnja prosta mesta
    46

















    Program konference

    Utrinki z lanskega srečanja



    Obračun plač bo v zadnji četrtini letošnjega leta spremenjen

    Po dogovoru z dne 30.12.2016 so določeni javni uslužbenci že pridobili pravico do izplačila višje plače. Poleg tega bodo določeni javni uslužbenci pridobili pravice do plače v skladu z višjim plačnim razredom, pridobljenim nazivom ali višjim nazivom s 1.12.2017. Upoštevati bo potrebno tudi sodbe, ki se nanašajo na posledice napačno določene plače v pogodbi o zaposlitvi.


    DDV področje in praktična obravnava primerov

    Tudi DDV področje je vedno aktualno.

    • Storitve, ki so tesno povezane z izobraževanjem – bo aktualna sodba Sodišča EU spremenila prakso?
    • Oproščene kulturne storitve – problemi v praksi, kako se jim izogniti ter katero dilemo razrešuje nova sodba Sodišča EU
    • Aktualna pojasnila FURS (knjižnične storitve; storitve, ki jih vrtec opravi za drug vrtec; izguba učbenikov itd)


    Predavateljica: mag. Aleksandra Heinzer


    Letno poročilo za leto 2017 s poudarkom na kontroli izkazovanja denarnih tokov / evidenčnih knjižbah

      Letno poročilo za leto 2017 s poudarkom na kontroli izkazovanja denarnih tokov / evidenčnih knjižbah bo namenjeno razčiščevanju nejasnosti pred zaključkom poslovnega leta 2017. Obravnavani bodo tudi presežki prihodkov nad odhodki (izračun, evidentiranje, obveznosti, ki izhajajo iz tega).

    • Priprave na letno poročilo (priprave na inventuro popis premoženja – ali je nujen in faze popisa)
    • Poročanje o uspešnosti poslovanja: poleg obračunskega in denarnega ugotavljanja rezultata poslovanja bodo morali javni zavodi poročati tudi o presežku prihodkov nad odhodki po fiskalnem pravilu.  Kako in kdaj?


    Predavateljica: Majda Gominšek


    Finančni načrt in program dela za javne zavode (primer iz prakse)

  • kako pristopiti k pripravi finančnega načrta, vključenost odgovornih oseb pri pripravi načrta, vsebina in struktura finančnega načrta
  • povezanost med finančnim načrtom  in realizacijo načrta
  • programska podpora za pripravo načrta in spremljanje njegove realizacije
  • sprejemanje   finančnega načrta
  • rebalans finančnega načrt – kdaj je potreben?
  • Predavateljica: Anica Žgajnar

    Predavateljica: Anica Žgajnar


    Kako dosegati odličnost v našem vsakodnevnem delu

    • Zmagaj s časom.
    • Kako dobro upravljamo s svojim časom, pomeni, kako dobro znamo živeti.

    Predavateljica: Meta Grošelj


    Programu bomo dodali še nekaj aktualnosti in poskrbeli za prijetno vzdušje


    Vabimo vas, da nam na naš e-mail naslov vsaj teden dni pred dogodkom posredujete vprašanja iz obravnavanih tematik, na katera bi želeli, da vam odgovorijo predavatelji na srečanju.


    Kotizacija: 170,00 EUR + DDV

    Ne spreglejte: za PRIJAVE na srečanje v LJUBLJANI LAST MINUTE ponudba- kotizacija 144,50 EUR +DDV (15% popust); za prijave na srečanje v MARIBORU do 14.10.2017 kotizacija 136,00 EUR+DDV

  • 95 EUR + DDV - popust za DODATNO OSEBO iz organizacije
  • Konferenca je namenjena

    Na konferenco vabimo zaposlene v javnem sektorju, predvsem računovodje in finančne delavce, ter računovodske servise, ki se kot zunanji strokovni sodelavci srečujejo z vprašanji poslovanja in vodenja računovodstva v javnem sektorju.

    Potek konference

    08.30 - 09.00 Registracija udeležencev in dobrodošlica ob jutranji kavi

    09.00 - 09.10 Pozdrav organizatorja in otvoritev srečanja

    09.10 - 11.00 I. del

    11:00 – 11:20   Kratek odmor

    11:20 – 12:20  II. del

    12:20 – 13:00 – Odmor s pogostitvijo

    13:00 – 14:30 III. del

    Aleksandra Heinzer

    Aleksandra Heinzer

    Mag. Aleksandra Heinzer je diplomirala na Fakulteti za upravo. Opravila je strokovni izpit iz upravnega postopka in je članica Zbornice davčnih svetovalcev. Leta 2016 je na matični fakulteti uspešno zagovarjala magistrsko s področja DDV in pridobila znanstveni naslov magistrica znanosti. Skozi dolgoletno delo na področju davčnega svetovanja se je v tesnem sodelovanju z založbo Verlag Dashofer specializirala za področje DDV. Poleg tega, da svojim strankam pomaga reševati DDV probleme, je avtorica številnih člankov in prispevkov, soavtorica DDV priročnika, dnevno pa odgovarja tudi na pisna vprašanja naročnikov produktov založbe Verlag Dashofer. Posebno pozornost posveča predajanju znanja s področja DDV zvestim udeležencem njenih rednih seminarjev in tečajev.
    Majda Gominšek

    Majda Gominšek

    Majda Gominšek, finančna svetovalka, je ekonomistka z več kot 25-letnimi izkušnjami na finančno-računovodskem področju. Že desetletje samostojno vodi tečaje vodenja poslovnih knjig za gospodarske družbe in samostojne podjetnike ter izvaja seminarje s področja računovodstva in financ za javne zavode, društva in pravne osebe javnega prava. Je svetovalka za javni sektor ter soavtorica priročnika o finančnem poslovanju društev.
    Ksenija Mihovar Globokar

    Ksenija Mihovar Globokar

    Ksenija Mihovar Globokar, je univ. dipl. pravnica, direktorica Službe Vlade RS za zakonodajo, pravna strokovnjakinja in članica pogajalske skupine za uvedbo novega plačnega sistema od l. 2003.
    Meta Grošelj

    Meta Grošelj

    Meta Grošelj je trenerka specialistka za upravljanje s časom in energijo. Kot trenerka, blogerka, pisateljica in metorica pomaga posameznikom dvigniti učinkovitost upravljanja z viri, kot so čas, energija, sreča – vsa ta znanja pa združuje pod blagovno znamko Četrta Dimenzija.  Je mednarodno licencirana trenerka večjih skupin (Stonebow), licencirana trenerka timskega sodelovanja, komunikacije in medosebnih odnosov (SDI certification, 2. stopnja) in certificirana Profesional Academy Coach Executive (Jet Set Speaker, UK). S svojim znanjem deluje v Sloveniji in v tujini. Kot trenerka se ves čas intenzivno izobražuje tako pri nas, kot v tujini.
    Anica Žgajnar

    Anica Žgajnar

    Anica Žgajnar, je pomočnica generalnega direktorja za finance in računovodstvo na RTV Slovenija in sodna izvedenka za področje davkov pri Ministrstvu za pravosodje. Po diplomi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani je opravljala dokaj raznolike poklicne dejavnosti, vezane na vodenje računovodstva v različnih dejavnostih oziroma organizacijskih oblikah. Je imetnica certifikata preizkušenega računovodje pri Slovenskem inštitutu za revizijo.

    Konferenca bo potekala v hotelu Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana, ki se nahaja na Bratislavski cesti v Ljubljani.



    Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana
    Bratislavska cesta 8
    1000 Ljubljana

    Konferenca bo 12.4.2017 potekala v Hotelu Draš, ki se nahaja na Pohorski ulici 57 v Mariboru.



    Hotel Draš
    Pohorska ulica 57
    2000 Maribor


    Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih