5. spomladansko srečanje zaposlenih v javnem sektorju

16.4.2018, Ljubljana

V mesecu aprilu bomo vsem zaposlenim v javnem sektorju predstavili aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij in spregovorili o ključnih zakonih komunikacije, ki pozitivno vplivajo na celotno organizacijo. V enem dnevu bomo pregledali vse aktualne teme, tako da nikar ne zamudite te priložnosti. Pridružite se nam 13.4. v Mariboru oz. 16.4. v Ljubljani, na 5. spomladanskem srečanju zaposlenih v javnem sektorju.

Kraj dogajanja
Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana****, dvorana Lencia I
Bratislavska cesta 8
1000 Ljubljana

Kraj dogajanja
Hotel Draš****
Pohorska 57
2000 Maribor

Termin konference
izvedba srečanja bo na eni lokaciji: 16. 4. 2018, LJUBLJANA

Kraj konference
Ljubljana

Kotizacija
177 EUR + DDV; UGODNOSTI za prijave do 12.4.: 115,05 EUR + DDV, za drugo osebo iz organizacije 99 EUR + DDV

Kotizacija vsebuje
  • strokovno gradivo
  • okusno kosilo
  • dva odmora s pogostitvijo (kava, rogljiček)

  • Zadnja prosta mesta
    10














    Program konference

    08:30 – 09:00 Dobrodošlica ob jutranji kavi

    09.00 09.10 Pozdrav organizatorja in otvoritev srečanja

    09:10 – 10:15 Predstavitev sistemske ureditve pravic in obveznosti javnih uslužbencev s posebnim poudarkom na povračilih stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja

    Ali poznate predpise, ki so podlaga za urejanje delovnih razmerij, plač, nadomestil plač in drugih prejemkov javnih uslužbencev? Ali veste, kdaj je treba upoštevati ZDR-1 in kdaj zakon o javnih uslužbencih? Ali veste, kdaj se uporablja ZUJF in kdaj kolektivne pogodbe? Poznate ukrepe, ki veljajo v letu 2018?

    Odgovore na ta in vsa druga vprašanje boste dobili na naši konferenci, kjer vam bodo strokovnjaki z izkušnjami iz prakse predstavili sistemsko ureditev, predpise in posebnosti, ki jih je treba upoštevati pri določanju pravic in obveznosti javnih uslužbencev. Posebej pomembno je, da bo vaše ravnanje zakonito, saj gre za javna sredstva, katerih porabo nadzirajo inšpekcijski in drugi nadzorni organi.

    10:15 – 11:00 Praktičen primer – kako se mora organizacija pripraviti na GDPR

    • Pomembno spremembo bo prinesel (novi) Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2).
    • Kako se lotiti GDPR?
    • Kaj dejansko pomeni odgovorno ravnanje z osebnimi podatki?
    • Kako prepričati vodstvo, da je skladnost s splošno uredbo potrebno jemati resno?
    • Vloga in naloge pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov.
    • Sodelovanje pooblaščenca za varstvo osebnih podatkov s ključnimi internimi deležniki

    Predavateljica: mag. Simona Habič

    11:00 – 11:15 – Kratek odmor

    11:15 – 12:15 Zakonodajne novosti s poudarkom na področju javnega naročanja iz leta 2017 in 2018, ki vplivajo na vaše delo

    V prejšnjem letu ste se na svojih delovnih področjih tako ali drugače že srečali z nekaterimi zakonodajnimi spremembami, nekatere pomembne pa nas vse še čakajo.

    • Novela Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN-B), ki je začela veljati 26. 11. 2017
    • Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (ZPVPJN-B), ki je začela veljati 26. 11. 2017
    • Nova sprememba Zakona o javnem naročanju (ZJN-3) od februarja 2018, ki se nanaša na upoštevanje določil socialnega, delovnega in okoljskega prava (kršitve predstavljajo zakonski razvezni pogoj pogodbe).
    • Pomembna sprememba s 1. 4. 2018 – uvedba elektronskega poslovanja v postopku oddaje javnega naročila
    • Od 01. 01. 2018 velja tudi (nova) Uredba o zelenem javnem naročanju, ki širi skupine predmetov, za katere se uporablja.
    • Zakon o javno-zasebnem partnerstvu (ZJZP), ki je še v zakonodajnem postopku in Zakon o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (ZSPDSLS-1), ki je bil že objavljen v Uradnem listu

    Predavateljica: Miriam Ravnikar Šurk

    12:15 – 13:00 – Odmor s pogostitvijo

    13:00 – 13:45 Predstavitev sprememb in novosti Zakona o izvršbi in zavarovanju – novela ZIZ-L

    • Novela ZIZ-L, še ena v vrsti sprememb Zakona o izvršbi in zavarovanju, tudi tokrat prinaša precej novosti.

    Predavateljica: Dida Volk (Ljubljana); dr. Anja Drev (v Mariboru)

    13:45 – 14:30 Kako komunicirati z ljudmi z drugega planeta?

    • Komunikacija z različnimi tipi osebnosti, na osnovi teorije zavedanja odnosov (SDI).

    Doseganje poslovnih ciljev je odvisno tudi od sposobnosti sodelovanja med posamezniki, ki imajo različne vrednote, vedenje, izražanje in komuniciranje. Kako doseči, da se naša komunikacija začne bistveno spreminjati in prilagajati, tako da lahko na določene situacije gledamo tudi skozi vrednote, ki so nam po prepričanju zelo daleč.

    Predavateljica: Anja Križnik Tomažin

    BONUS predavanje: video seminar DOLOČITEV PLAČ JAVNIH USLUŽBENCEV

    Udeleženci srečanja bodo imeli možnost brezplačno sodelovati na On-line klepetalnici: DOLOČITEV KRAJA ZAČETKA IN KONCA SLUŽBENE POTI TER ČASA TRAJANJA SLUŽBENE POTI (klepetalnica bo potekala na portalu SEJA (www.seja.si) 25. 4. ob 10. uri. Na vprašanja bo odgovarjala Fenja Borštnar)

    Kotizacija: 177,00 EUR + DDV.

    NE SPREGLEJETE posebne ponudbe, ki jo podaljšujemo do 12.4.2018:

    • 115 EUR+DDV
    • 99 EUR+DDV (za drugo osebo iz organizacije)
    Ljubljana, 16. 4. 2018

    Konferenca je namenjena

    Srečanje je namenjeno vsem zaposlenim v javnem sektorju, ki si želijo druženja s stanovskimi kolegi ob razreševanju aktualnih vprašanj in dilem s področja delovnih razmerij, plač, dodatkov in napredovanj ter tudi vsem, ki si želijo pozitivne komunikacije in organizacijske klime. Na srečanje pa vabimo tudi vse, ki urejajo področje osebnih podatkov. Dotaknili se bomo tudi drugih aktualnih tem, ki zadevajo vaše delo.

    Potek konference

    • 08:30 – 09:00 Dobrodošlica ob jutranji kavi
    • 09:00 – 09.10 Pozdrav organizatorja in otvoritev srečanja
    • 09:10 – 10:15 Predstavitev sistemske ureditve pravic in obveznosti javnih uslužbencev s posebnim poudarkom na povračilih stroškov in drugih prejemkov iz delovnega razmerja
    • 10:15 – 11:00 Praktičen primer – kako se mora organizacija pripraviti na GDPR
    • 11:00 – 11:15 – Kratek odmor
    • 11:15 – 12:15 Zakonodajne novosti s poudarkom na področju javnega naročanja iz leta 2017 in 2018, ki vplivajo na vaše delo
    • 12:15 – 13:00 – Odmor s pogostitvijo
    • 13:00 – 13:45 Predstavitev sprememb in novosti Zakona o izvršbi in zavarovanju – novela ZIZ-L
    • 13:45 – 14:30 Kako komunicirati z ljudmi z drugega planeta?

    Mirjam Ravnikar Šurk univ. dipl. prav.

    Mirjam Ravnikar Šurk univ. dipl. prav.

    Miriam Ravnikar Šurk, univ. dipl. prav., se je po diplomi na ljubljanski Pravni fakulteti leta 1992 zaposlila v državnem sektorju, kjer je opravljala kar nekaj vodstvenih funkcij. Leta 1996 je uspešno opravila tudi državni pravosodni izpit. Vseskozi je njeno delo spremljalo tudi javno naročanje, saj je bila poraba javnih sredstev vezana na pravilnost izvajanja ustreznih postopkov. Po nekajletni zaposlitvi na Javnem jamstvenem in preživninskem skladu Republike Slovenije in na Regionalni razvojni agenciji Ljubljanske urbane regije je bila leta 2009 imenovana za predsednico Državne revizijske komisije. Po odstopu leta 2012 je začela svetovalno poslovno pot. Strokovno je sodelovala pri pripravi Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja ter pri noveli ZJN-2. Kot članica delovne skupine GZS je sooblikovala pripombe za ZJN-3.
    Dida Volk

    Dida Volk

    Dida Volk, univ. dipl. pravnica, je sodnica na gospodarskem oddelku Okrožnega sodišča v Ljubljani. Je strokovnjakinja za izvršilno pravo. Predava in objavlja članke o temah s področja izvršilnega prava, pogodbenega prava, insolvenčnega prava, prava nepremičnin in zavarovanja terjatev.
    mag. Simona Habič

    mag. Simona Habič

    je certificirana strokovnjakinja in pooblaščenka za varstvo osebnih podatkov in svetovalka na področju integritete in protikorupcijskih mehanizmov na RTV Slovenija.Kot strokovnjakinja na področju boja zoper korupcijo, integritete in transparentnosti je od 2012 stalna poročevalka za Evropsko komisijo in članica mednarodne mreže strokovnjakov. Je avtorica in so-avtorica številnih raziskav in analiz o skladnosti poslovanja, celovitosti, preglednosti, integriteti in proti-korupcijskih mehanizmih v javnem in zasebnem sektorju. Redno izvaja usposabljanja in programe v javnih institucijah, v zasebnem in nevladnem sektorju (Svet Evrope, Evropska komisija, EIPA LUX, IACC, članice EU, Upravna Akademija Ministrstva za javno upravo ipd). Je predsednica mednarodne organizacije Transparency International Slovenia.
    Anja Križnik Tomažin

    Anja Križnik Tomažin

    je univ. dipl. ekonomistka, trenerka komunikacijskih veščin, strokovnjakinja javnega in poslovnega nastopanja, certificirana executive in Jungian coach-inja ter SDI mojstrica. Svoje znanje že več kot deset let prenašna na posameznike in skupine pri izpopolnjevanju njihovega nastopa, komunikacije ter osebne in poslovne rasti ter predava tudi kot gostujoča predavateljica na različnih šolah, seminarjih, srečanjih ter fakultetah. Njeni coachingi, treningi in delavnice so znane po tem, da so narejene po meri posameznika ali tima z vključitvijo mnogih metod kot so: nevro lingvistično programiranje (NLP), možganom prijazne tehnike (Brain friendly learning tehniques), coaching (AOEC), Jungian coaching, tehnike skupinskega treninga (Stonebow - People 1st training comany), teorije zavedanja odnosov (Relationship awarnes theory) in Strengths Deployment Inventory (SDI) orodij za profiliranje, ki celostno nadgradijo posameznikovo nastopanje, komuniciranje, vedenje in razmišljanje. Naziv »Executive coach« je pridobila na Akademiji za executive coaching London in deluje tudi kot poslovni in osebni coach. V zadnjih petih letih svoje znanje ves čas dopolnjuje z mnogimi mednarodno priznanimi certifikati s področja njenega delovanja, trenutno pa študira Expressive art therapy and coaching in action z dr. Avi Goren Barom.

    Konferenca bo potekala v hotelu Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana, ki se nahaja na Bratislavski cesti v Ljubljani.



    Radisson Blu Plaza hotel Ljubljana
    Bratislavska cesta 8
    1000 Ljubljana

    Oprostite, tega izdelka ni več mogoče naročiti.

    Imate strokovno vprašanje za predavatelje na konferenci?

    Z veseljem vam pomagamo.

    Input:

    Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov.   V redu   Več o piškotkih