Konferenca:
On-line konferenca: 7. spomladansko srečanje zaposlenih v javnem sektorju

Trajanje konference: -dnevna konferenca

Info

Trenutno ni razpisane izvedbe seminarja. Če vas zanima izobraževanje na to temo, nam prosim pišite s pomočjo kontaktnega obrazca.0

Najbližji termin:

Kraj:

Kotizacija: brez DDV

Čas trajanja:

Tema

V mesecu aprilu bomo že tradicionalno z vami tudi v teh spremenjenih okoliščinah. Ker želimo vsem zaposlenim v javnem sektorju predstaviti aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij na najbolj varen in učinkovit način, se bomo letos izjemoma družili na online srečanju. Posvet boste spremljali preko svojega računalnika na svojem delovnem mestu ali doma. Pri tem boste imeli možnost zastavljati svoja vprašanja v živo, če nam jih seveda ne boste posredovali že vnaprej.

Tudi tokrat pripravljamo za vas aktualne teme, ki vam bodo v pomoč pri vašem delu, tako da nikar ne zamudite te priložnosti.

Vljudno vabljeni!

  Termini in prijava

Kraj
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se

Še vedno so na voljo prosta mesta.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Program

On-line sprečanje prestavljamo na 8. 5. 2020, saj želimo vsebino razširiti in vključiti še novosti drugega paketa vladnih ukrepov pri spopadanju z epidemijo, ki so še v pripravi, in bodo predvidoma sprejeti do konca meseca aprila. Vsem zaposlenim v javnem sektorju želimo predstaviti aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij, obračuna plač in ostalih pridruženih tem, ki so pomembne za vas v tem trenutku.

Zaradi okoliščin ne želimo izpustiti našega tradicionalnega druženja z vami. Želimo vam še naprej stati ob strani pri razreševanju dilem in vprašanj, ki jih imate pri delu in srečanje organiziramo v on-line obliki.

Posvet boste spremljali preko svojega računalnika na svojem delovnem mestu ali doma. Pri tem boste imeli možnost zastavljati svoja vprašanja v živo, če nam jih seveda ne boste posredovali že vnaprej.

Tudi tokrat bomo spregovorili o aktualnih vprašanjih, predstavili ugotovitve, opozorili na najpogostejše napake ter podali opozorila iz prakse, vključno z napotki, kako urediti interne akte in kako vodite evidence v tajništvu.


Iz programa srečanja:

1. SKLOP

9:00

Začetek on-line konference

9:00 - 10:25

Aktualna delovnopravna vprašanja zaradi razglašene epidemije v povezavi z začasnimi ukrepi za javni sektor na podlagi Zakona o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo (ZIUZEOP)


Predavateljica:
Breda Koren

V prvem delu bodo predstavljeni delovno-pravni instituti, ki so aktualni v času epidemije, ob tem pa bodo izpostavljeni vsi začasni ukrepi, ki jih za javni sektor določa ZIUZEOP:

  • nadomestilo plače zaradi čakanja na delo doma in višje sile – pravne podlage in novosti, ki jih določa ZIUZEOP
  • odrejanje čakanja na delo doma v skladu z ZIUZEOP
  • delo v manj ugodnem delovnem času s poudarkom na:
    - delu preko polnega delovnega časa – možnosti in izjeme, ki jih določa ZIUZEOP
    - neenakomerni razporeditvi delovnega časa – na kaj mora delodajalec paziti pri razporejanju
  • dodatki k plači – obstoječe možnosti in dodatek za nevarnost in posebne obremenitve, ki ga določa ZIUZEOP,
  • delo na domu – kako pravilno urediti delo na domu,
  • odreditev drugega dela – kdaj in kakšni so pogoji, da lahko delodajalec delavcu odredi drugo delo,
  • možnosti koriščenja letnega dopusta,
  • premeščanja javnih uslužbencev na podlagi ZIUZEOP,
  • zaposlovanje zaradi nujnih delovnih

10:25 - 10:35

Kratek odmor

10:35 - 11:00

Redna delovna uspešnost od 30. 6. 2020

  • pravne podlage in izplačevanje dela plače za redno delovno uspešnost
  • delitev sredstev za plačilo redne delovne uspešnosti

11:00 - 11:30

BLOK | Vprašanja in odgovori

11:30 - 12:30

Odmor

2. SKLOP

12:30 - 13:15

Letno načrtovanje in presežki, zadolževanje ter negativne obresti


Predavateljica:
Evgenija Javornik

  • Sprememba finančnega načrta, predlagatelj sprememb,
  • varčevalni ukrepi,
  • uporaba presežka za investicije, investicijsko vzdrževanje, za materialne stroške tekočega leta,
  • soglasje za uporabo presežka,
  • možnost zadolževanja in soglasje.

13:15 - 13:50

Spremembe za letno poročilo 2019 in vpliv na knjiženje

  • Zakonske podlage v ZJF in v ZSPDSLS,
  • pravilnik o spremembah za letno poročanje,
  • knjiženje za leto 2020,
  • navodila MF o pojasnilih prihodkov od premoženja,
  • pogodbena in obligacijska razmerja za upravljanje in uporabo premoženja v lasti NPU.

13:50 - 14:20

BLOK | Vprašanja in odgovori

14:20 - 14:30

Kratek odmor

14:30 - 15:00

Mediacija kot možnost reševanja konfliktov in težav v odnosnih – kako si lahko pomagamo, ko bo kriza za nami?


Predavateljica:
Breda Koren

Vsi udeleženci prejmejo tudi predavanje


Predavatelj:
dr. Borut Štrukelj

Skrb za zdravje v izrednih razmerah in kaj še lahko naredimo za zvečanje odpornosti

Kotizacija:127 EUR + DDV

Kaj vam poleg ugodnejše kotizacije še prinaša prijava:

  • strokovno e-gradivo v obliki PP prosojnic (pdf),
  • možnost dobiti strokovno mnenje na postavljeno vprašanje ali izpostavljeno dilemo tako pred (na mail:konference@dashofer.si) in med posvetom,

Vaše dileme in vprašanja lahko posredujete vnaprej in obravnavali jih bomo na srečanju: >>>konference@dashofer.si

Dodatne informacije: 01 434 55 29
ONLINE srečanje - KAKO DELUJE?Postopek je enostaven ... TEHNIČNE ZAHTEVE>>>

Kraj konference

Posvet boste spremljali online preko svojega računalnika na vašem delovnem mestu ali doma

Namen

Vsem zaposlenim v javnem sektorju bomo predstavili aktualna vprašanja in dileme s področja delovnih razmerij in spregovorili o ključnih zakonih komunikacije, ki pozitivno vplivajo na celotno organizacijo. V enem dnevu bomo pregledali vse aktualne teme, tako da nikar ne zamudite te priložnosti.

Kontaktna oseba

Tatjana Kert
tatjana.kert@dashofer.si
01 434 55 29
040 895 501

Ciljna skupina

Srečanje je namenjeno vsem zaposlenim v javnem sektorju, ki si želijo druženja s stanovskimi kolegi ob razreševanju aktualnih vprašanj in dilem s področja delovnih razmerij, nadomestila plače, dodatkov, redne delovne uspešnosti in vsem, ki si želijo pozitivne komunikacije in organizacijske klime. Dotaknili se bomo tudi drugih aktualnih tem, ki zadevajo vaše delo.

Imate vprašanje o tej konferenci?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelji