Konferenca:
Delovna razmerja v teoriji in praksi

Trajanje konference: 1-dnevna konferenca

Info

Število razpoložljivih terminov: 1

Najbližji termin: 18.5.2021

Kraj: V živo prek spleta

Kotizacija: 189 € brez DDV

Čas trajanja: 9:00 - 13:00

Tema

Vabljeni na ONLINE strokovni posvet, katerega cilj je, da z enim dogodkom izpolnimo več vaših želja – z uglednimi strokovnjaki bomo pregledali in opozorili na tiste novosti, ki so pomembne pri poslovanju v kadrovski službi in spregovorili o izzivih na trgu delovne sile.

Predstavili bomo, kako pravilno elektronsko arhivirati kadrovsko dokumentacijo in se dotaknili še vedno aktualnega področja dela od doma, katere korake ne sme delodajalec spregledati za zakonito opravljanje dela na domu in tudi o novem odpovednem razlogu za starostno upokojitev, ki ga je prinesla interventna Covid zakonodaja. Izpostavili bomo, katere so veščine, ki ustvarjajo prijetno izkušnjo kandidata v zaposlitvenem procesu (ne samo na razgovoru) in zakaj si je pomembno pomagati tudi z nekonvencionalnim pogledom na področje zaposlovanja? Izpostavili bomo najpogostejše napake, ki jih delodajalci naredijo pri vnašanju konkurenčne klavzule v pogodbe o zaposlitvi, zaradi česar je večina slednjih neveljavnih.

Vljudno vabljeni.

  Termini in prijava

Kraj
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se
  • V živo prek spleta
  • 18.5.2021 - 18.5.2021
  • mag. Nina Scortegagna Kavčnik, Biserka Šubelj, Anja Žibert, Alja Fakin, Tatjana Zidar Gale
  • Delovna razmerja v teoriji in praksi (za prijave do 15. 4. 2021: 136EUR+DDV za eno osebo, 189EUR+DDV za dve osebi)
  • 189 € + DDV
Input:

Še vedno so na voljo prosta mesta.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Program

Aktualno iz področja delovnih razmerij

(Predavateljica: mag. Katja Rihar Bajuk, Generalni direktor Direktorata za delovna razmerja in delovne pravice)

Elektronsko arhiviranje kadrovske dokumentacije

(Predavateljica: Biserka Šubelj,  Metaja d.o.o.)

  • Pogodba o zaposlitvi kot del kadrovske dokumentacije.
  • Ali je elektronska oblika pogodbe o zaposlitvi ustrezna?
  • Kaj pomeni elektronska oblika arhiviranja?
  • Ali je PDF in JPG oblika ustrezna elektronska oblika arhiviranja?
  • Kakšne so prednosti in slabosti elektronskega arhiviranja?
  • Za katero kadrovsko dokumentacijo je elektronsko arhiviranje obvezno?
  • Na kaj je treba biti pozoren pri elektronskem arhiviranju v primerjavi s klasičnim arhiviranjem?
  • Uporaba digitalnega potrdila/podpisa in skeniranega podpisa v praksi in predpisih.

Delo na domu in "prisilna upokojitev"

(Predavateljica: mag. Nina Scortegagna Kavčnik, vodja službe za pravne, kadrovske in splošne pri OZS)

Delodajalec mora za zakonito opravljanje dela na domu izvesti vrsto korakov. Slovenija je v letu 2021 tudi ratificirala Konvencijo o delu na domu MOD št. 177, ki je bila sprejeta že od leta 1996. Delo na domu bo verjetno ostala bolj pogosta oblika opravljanja dela tudi po koncu korona razmer.

Interventna Covid zakonodaja je tudi prinesla nov odpovedni razlog v primeru, da delavec izpolnjuje pogoje za pridobitev starostne pokojnine. Spregovorili bomo:

  • Kdaj lahko delodajalec delavcu delo na domu odredi enostransko in ali lahko namesto nove pogodbe skleneta dodatek?
  • Ali lahko delavec opravljanje dela na domu odkloni?
  • Ali je delavec na domu tudi delavec, ki občasno dela na domu?
  • Ali je izplačilo nadomestila za uporabo sredstev za delo na domu obvezno in kako se izračuna?
  • Kdaj lahko delodajalec delavcu odpove pogodbo o zaposlitvi, če izpolnjuje pogoje za starosto upokojitev?
  • Kako delodajalec preveri, ali delavec pogoje izpolnjuje?
  • Mnenje Zagovornika načela enakosti o novem odpovednem razlogu in vpliv vložene ustavne presoje na veljavnost določbe.

Kaj je izkušnja kandidata (CE) in kako le-ta vpliva na poslovni uspeh podjetja?

(Predavateljica: Anja Žibert, strokovnjakinja na področju kadrovskega marketinga)

Katere so veščine, ki ustvarjajo prijetno izkušnjo kandidata v zaposlitvenem procesu (ne samo na razgovoru) in zakaj si je pomembno pomagati tudi z nekonvencionalnim pogledom na področje zaposlovanja?

  • Kaj je AIDA model?
  • Marketing in HR – z roko v roki do uspeha.
  • Negativna izkušnja kandidata vas lahko precej stane.
  • Najpogostejši razlogi za negativno izkušnjo kandidata.
  • Konkretna digitalna orodja za bolj učinkovito rekrutiranje talentov.

Fleksibilnost slovenske delovnopravne zakonodaje

(Predavateljica: Alja Fakin, odvetnica)

Plača ni edina konkurenčna prednost delodajalca. Kako si lahko delodajalec v skladu s slovensko delovnopravno zakonodajo pomaga pri izboljšanju svoje konkurenčne prednosti na trgu dela?

  • Pogodba o zaposlitvi
    • Kaj lahko delodajalec ponudi kandidatu v pogodbi o zaposlitvi, ki poleg plače predstavljajo dodatno konkurenčno prednost delodajalca?
    • Kako zapisati dogovor? Kdaj velja ustni dogovor?
  • Konkurenčna klavzula
    • Kakšna je pravno pravilna določitev konkurenčne klavzule?
    • Najpogostejše napake, ki jih delodajalci naredijo pri vnašanju konkurenčne klavzule v pogodbe o zaposlitvi, zaradi česar je večina slednjih neveljavnih.
    • Razlika med konkurenčno prepovedjo, klavzulo in poslovno skrivnostjo.
    • Posledice nepravilno določene konkurenčne klavzule.

Usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja: med teorijo in prakso

(Predavateljica: Tatjana Zidar Gale)

Udeleženci lahko predavateljem vnaprej posredujete morebitne dileme oz. vprašanja iz obravnavane tematike, na katera bi želeli, da vam na srečanju odgovorijo predavatelji. Vaša vprašanja sprejemamo na naslovu konference@dashofer.si (vprašanja sprejemamo do 5 dni pred dogodkom).

 

Kotizacija: 189 EUR + DDV

UGODNOSTI ob prijavi do 15. 4. 2021:  dve osebi, ena kotizacija: 1 + 1 gratis!

 - 136 EUR + DDV (za eno osebo),

 - 189 EUR + DDV (za dve osebi).

    (popust za ugodnosti ob prijavi bo upoštevan na računu).

Namen

Namen konference je kadrovskim delavcem, pravnikom in vodstvenim delavcem predstaviti tematiko tako s teoretičnega kot s praktičnega vidika. Na srečanju bomo svetovali, kako delati, da bomo delali zakonito in ne bomo kaznovani. Predstavili bomo izplačila v delovnem razmerju, tudi z vidika davkov. Spregovorili bomo o reformi, ki ureja področje varstva osebnih podatkov in prinaša precejšnje novosti, pomembne za vse upravljavce osebnih podatkov ter tudi pregledali najnovejše smernice pisanja delovnopravnih določil.

Kontaktna oseba

Tatjana Kert
tatjana.kert@dashofer.si
01 434 55 29
040 895 501

Ciljna skupina

Konferenca je namenjena:  vodjem HR oddelkov, kadrovikom, strokovnim delavcem v kadrovskih službah in kadrovskih agencijah, vsem odgovornim za kadrovsko področje, lastnikom podjetij, ki sami zaposlujejo, računovodjem in vsem, ki morajo sklepati pogodbe o zaposlitvi, pravnikom, vodjem splošnih služb, računovodjem in vodstvenim delavcem, ki jih področje delovnih razmerij zanima oziroma se pri svojem delu srečujejo s predavano tematiko.

Imate vprašanje o tej konferenci?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelji

mag. Nina Scortegagna Kavčnik

mag. Nina Scortegagna Kavčnik

je specializirana za področje delovnega prava. Je samozaposlena v svojem podjetju Pravno svetovanje, Nina Scortegagna Kavčnik s.p. V letih 2014-2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno – podjetniški zbornici Slovenije, od leta 2007-2014 pa je bila zaposlena v notarski pisarni. Je predavateljica na fakulteti ter višjih šolah. Predava tudi na strokovnih konferencah kot so Dnevi delovnega prava in socialne varnosti. Je avtorica več kot 300 strokovnih  in nekaj znanstvenih člankov. Napisala je tudi več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Najemna pogodba za stanovanje in poslovni prostor, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Vse, kar morate vedeti o letnem dopustu in regresu ter Odpoved pogodbe o zaposlitvi. V letu 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Sodelovala je pri vseh pogajanjih za interventno zakonodajo. Več o njej si lahko preberete na www.ninascortegagna.si

Biserka Šubelj

Biserka Šubelj

Biserka Šubelj, univ.dipl. ekonomist, davčna svetovalka z licenco pri ZDSS in višje šolska predavateljica za davke in računovodstvo. Z računovodstvom se ukvarja že od leta 1998, z davki pa se je začela podrobneje ukvarjati od leta 2003. Je avtorica številnih priročnikov in E-seminarjev na temo davki, računovodstvo in podjetništvo. Njeni strokovnosti lahko zaupamo, saj je avtorica več kot 160 različnih člankov in učnih gradiv zapisanih v COBISS-u, ki je nacionalni knjižnični informacijski sistem. Njena predavanja so dinamična in jedrnata, saj vedno vključi praktične primere, ki jih na razumljiv način poveže s teorijo oziroma zakonodajo. V letu 2013 si je pridobila tudi pedagoško - andragoško izobrazbo, kar pomeni, da je strokovnjak tudi na področju predavanja, poučevanja in usposabljanja odraslih.

Anja Žibert

Anja Žibert

je strokovnjakinja na področju kadrovskega marketinga. Karierna pot jo je v zadnjih 15-ih letih vodila skozi različna področja v Sloveniji in v tujini. Od blizu je spoznala prodajne procese, marketinške strategije ter nazadnje, kot rekruterka, tudi skrivnosti kadrovanja v različnih organizacijah. Izvaja strokovno – izobraževalne delavnice za zaposlene v HR oddelkih (oz. vse, ki imajo opravka z iskanjem novih zaposlenih) ter svetuje posameznikom pri gradnji osebne/profesionalne blagovne znamke. Je tudi so-avtorica inovativnega video programa Talentomanija, ki ga je posnela skupaj z vrhunskim poslovnim trenerjem Brankom Žuncem, ter so-ustanoviteljica mednarodnega projekta HReset, ki postavlja splošna (tradicionalna) prepričanja o zaposlovanju talentov ter vodenju HR procesov v podjetjih, na veliko preizkušnjo. Je Linkedin »influencerka« na področju aktualnih HR trendov v Sloveniji – njene objave dosežejo tudi do 30.000 ljudi.

Alja Fakin

Alja Fakin

Alja Fakin je odvetnica. V več kot 15 letni karieri nudi pravne nasvete lastnikom, direktorjem in upravam malih in srednjih podjetij. Pri svojem delu se je naučila fleksibilnosti in pridobila pravno širino, ki je pri sodobnem poslovanju v zasebnem sektorju nujna. Raznolikost izkušenj in delo v slovenskem in mednarodnem pravnem okolju so veščina, ki jo sedaj, kot samostojna odvetnica, nudi svojim strankam na področju delovnega prava, pogodbenega prava, prava varstva osebnih podatkov ter v postopkih transakcijah s podjetji (M&A in družinsko podjetništvo). Njena odlika je nudenje pravnih nasvetov, ki uspešno združujejo poslovne interese s pravnimi zahtevami.

Tatjana Zidar Gale

Tatjana Zidar Gale

univ. dipl. dramaturginja, NLP trener in NLP coach, certificirana integrativna relacijska psihoterapevtka, učiteljica čuječnosti.

Diplomirala je na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Leta 2002 je pridobila najvišji mednarodni certifikat in naziv trener NLP, leta 2005 pa na univerzi v Santa Cruzu (ZDA) še mednarodno licenco in naziv »NLP-coach«. Je mednarodno certificirana psihoterapevtka integrativne relacijske psihoterapije. Študirala je na IPSI (Inštitut za integrativno psihoterapijo in svetovanje) v Ljubljani ter diplomirala na I.I.P.A. (International Integrative Psychotherapy Association). Leta 2012 je postala učiteljica čuječnosti, od takrat redno izvaja tečaje in delavnice premagovanja stresa. Je članica Slovenskega društva za integrativno psihoterapijo in transakcijsko analizo SINTA ter članica mednarodne zveze I.I.P.A. Že 25. leto vodi seminarje in delavnice retorike, pogajanj, medosebnega komuniciranja, reševanja konfliktnih situacij … Prav tako izvaja individualne in partnerske terapije, coaching ter individualne treninge s področja retorike in komuniciranja. Je soavtorica knjig Dialog – gibalo sprememb in učbenika Retorika, uvod v govorniško veščino ter avtorica knjig Retorika – moč besed in argumentov, Medosebno komuniciranje na delovnem mestu in Retorika – veščina prepričevanja.

Reference

Partnerji konference:

KaDo


Delovna razmerja