Konferenca:
E-trgovina - nepogrešljiva sodobna prodajna pot

Trajanje konference: 1-dnevna konferenca

Info

Število razpoložljivih terminov: 1

Najbližji termin: 25.2.2021

Kraj: V živo prek spleta

Kotizacija: 189 € brez DDV

Čas trajanja: 9:00 - 13:00

Tema

Spletna trgovina je prinesla več udobja in nakupovanje iz naslanjača ne glede na uro v dnevu postaja vse bolj priljubljeno. Med epidemijo koronavirusa se je nakup blaga in storitev po spletu še povečal in nakupi že dolgo niso omejeni zgolj na nakup blaga.

Na srečanju bomo v izogib globam pobliže predstavili pravne pasti spletnih trgovin in spletnega poslovanja, vključno s temeljnimi vidiki varstva potrošnikov pri sklepanju pogodb na daljavo ter varstvu osebnih podatkov.

Spregovorili bomo o tem, kaj deluje in kaj ne, kakšno vlogo v spletni prodaji igrajo družbena omrežja, kako jih vključiti v prodajni proces. Vljudno vabljeni.

  Termini in prijava

Kraj
Datum
Predavatelj
Cena
Prijavite se
  • V živo prek spleta
  • 25.2.2021
  • Bogdan Petrovčič, Aljoša Domijan, Janja Novoselc
  • E-trgovina - nepogrešljiva sodobna prodajna pot
  • 189 € + DDV
Input:

Še vedno so na voljo prosta mesta.
Na voljo le omejeno število mest.
Ta termin je žal razprodan.
Potrjena izvedba.

Program

Česa vse ne sme spregledati spletni prodajalec? Ob razcvetu spletnega poslovanja je poznavanje temeljnih vidikov varstva potrošnikov pri sklepanju pogodb na daljavo ter varstva  osebnih podatkov ključno, v  kolikor se želimo zaščititi pred globami.

Na srečanju iščemo rešitve, kaj pri spletni trgovini deluje, osvetljujemo vlogo družbenih omrežij v prodajni in komunikacijski strategiji, njihov namen in vlogo na področju pozicioniranja izdelkov na trgu.

Prodaja na spletu - pravne pasti spletnih trgovin in spletnega poslovanja.
(Predavatelj: Bogdan Petrovčič)

  • Temeljne podlage za poslovanje na spletu s potrošniki,
  • katere informacije smo dolžni podati na svoji spletni strani,
  • tipične kršitve in kako se jim izognemo,
  • kako pogost je inšpekcijski nadzor, kaj se preverja in kakšne so globe,
  • tržno komuniciranje s posameznikom in čemu se je potrebno izogibati,
  • kako nameščati piškotke in najnovejša sodna praksa,
  • pogodbe o obdelavi osebnih podatkov in kaj storimo, če je obdelovalec ne želi skleniti,
  • praktični primeri najpogostejših napak in kršitev.

 

Spletna trgovina - kaj deluje in kaj ne

(Predavatelj: Aljoša Domijan, enaA.com) 

  •  primer dobre prakse

 

Nepogrešljiva vloga družbenih omrežij v komuniciranju spletne trgovine

(Predavateljica: Janja Novoselc, KASPR)

  • Kakšno vlogo v spletni prodaji igrajo družbena omrežja?
  • Kako družbena omrežja vključiti v prodajni proces?
  • Kako se odločimo, katera omrežja izbrati?
  • Kako gradimo skupnost na družbenih omrežjih?
  • Kdaj objavljati in kakšna naj bo vsebina?
  • Kako organizirati delo, da nam omrežja ne pohrustajo celotnega delovnika?
  • Kje lahko podjetja iščejo podporo pri razvoju spletnih trgovin in marketinga na družbenih omrežjih?

 

Udeleženci lahko predavateljem vnaprej posredujete morebitne dileme oz. vprašanja iz obravnavane tematike, na katera bi želeli, da vam na srečanju odgovorijo predavatelji. Vaša vprašanja sprejemamo na naslovu konference@dashofer.si (vprašanja sprejemamo do 5 dni pred dogodkom).

 

Kotizacija: 189 EUR + DDV

 

UGODNOSTI ob prijavi do 31. 1. 2021:  dve osebi, ena kotizacija, 1 + 1 gratis!

 ali 149 EUR + DDV (za eno osebo);  popust za ugodnosti ob prijavi bo upoštevan na računu.

 

Namen

Kontaktna oseba

Tatjana Kert
tatjana.kert@dashofer.si
01 434 55 29
040 895 501

Ciljna skupina

Lastnikom in vodjem spletnih trgovin, prodajnikom, malim podjetnikom. Konferenca je namenjena ne le tistim, kiže imajo e-trgovino, ampak tudi tistim, ki se pripravljate k odprtju e-trgovine.

Imate vprašanje o tej konferenci?

Z veseljem vam pomagamo!

Input:

Predavatelji

Bogdan Petrovčič

Bogdan Petrovčič

je univerzitetno diplomirani pravnik in SIQ / IQ Net Academy certificiran strokovnjak na področju varstva osebnih podatkov. Na svoji večletni profesionalni poti, ki je vključevala tako delo v javnem kot v zasebnem sektorju, se je izkazal kot strokovnjak na področju skladnosti poslovanja. Od leta 2018 sodeluje v programu Google Community Groups kot ustanovni član Ljubljana Legal Hackers, slovenskega poglavja istoimenske mednarodne organizacije, ki povezuje različne lokalne deležnike na stičišču prava in tehnologije. Na področju snovanja in usklajevanja sodobnih tehnologij je nastopil tudi kot soavtor dveh uspešnih brezplačnih pravnih orodij (www.pravnikalkulator.si / www.robokrat.si), ki sta pomagali že več tisoč Slovencem. 

Aljoša Domijan

Aljoša Domijan

je lastnik enaA.com, spletne trgovine št. 1 v Sloveniji, poznavalec in ljubitelj digitalne prodaje, startup investitor in motivator. Predavatelj, podjentiški mentor in kolumnist časnika Finance. S podjetjem Aguatera aktivno vključen na startup sceno v Sloveniji, na Hrvaškem in širši regiji. Doslej investiral v 17 startupov. Od leta 2014 do 2016 član sveta Zavoda IAB Slovenija, kot dela svetovne IAB - Interactive Advertising Bureau mreže in mreže IAB Europe. V letih 2015 in 2016 nominiran za enega izmed pet kandidatov za slovenskega investitorja leta. Dve leti predsednik žirije WEBSI (2015, 1016) – spletni prvak ter dolgoletni član te žirije. Zadnja leta vodi organizacijski odbor Nextround investicijske konference.

Janja Novoselc

Janja Novoselc

je snovalka komunikacijskih strategij in načrtov z uporabo večkanalnih pristopov in sodobnih spletnih orodij za upravljanje skupnosti. Cilj je učinkovita spletna in nespletna komunikacija naročnika. Poleg oblikovanja individualnih komunikacijskih rešitev, naročnike vpeljuje v uresničevanje tržno-komunikacijskih strategij in jih spremlja z rednim mentoriranjem. Čeprav večino časa skupaj s sodelavci preživi na družbenih omrežjih, poudarja pomen širšega konteksta poslovnega modela, predvsem prodajne in trženjske strategije. KASPR.

Reference